Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 31 Oct 2024 16:01:03 +0200

Tere!

Saue Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/11155 
aadressile Harju maakond, Saue vald, Kibuna küla, Väike-Pikaro (Puurkaev) ja 
soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Reovee immutamise keeluala ulatumine 
naaberkinnistutele

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27161371>  (menetlus nr: 
449447), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 11.11.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saue Vallavalitsus) või menetleja (KAIE TOBRELUTS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister